Godt forældresamarbejde

Vi vægter et godt forældresamarbejde højt, da dette giver de bedste betingelser for jeres barns trivsel og udvikling.

Det er vigtigt, at du trygt kan overlade dit børn til institutionen, og at du oplever pædagogerne som en støtte i opdragelsen af dit barn.

Kontakten foregår dels i afleverings- og afhentnings situationer og dels ved de forskellige forældrearrangementer og forældremøder.

Det er både jeres og vores ansvar at skabe en daglig kommunikation. Vi fortæller om jeres barns dag, men vi ønsker meget gerne, at I fortæller om små og store begivenheder hjemmefra, da dette kan have stor betydning for jeres barn.

Hvis vi eller du har bekymringer om dit barns trivsel kan der indkaldes til et dialogmøde, hvor vi i fællesskab vil prøve at løse udfordringen.

Dette kan også ske gennem samarbejde med sagsbehandlere, pædagogiske konsulenter, Det tværfaglige team og talepædagog og flere andre, hvor vi iværksætte ekstra hjælp og støtte omkring dit barns udvikling.